سایت فریاد. بالاترین   2009-06-15 20:31:18

آقای موسوی مبادا کلاهی که خامنه ای در 18 تیر 1378 بر سر خاتمی گذاشت ، سر شما هم برود
آقای موسوی و خصوصا هوادان! توجه شما را به تجریه تلخی که از 18 تیر داریم جلب می کنم. خامنه ای در سال1378 در سطح عمومی به ابراز تاسف از حمله به دانشجویان پرداخت بطور همزمان در مذاکره با دولتمردان از جمله خاتمی از آنان خواست که حمایت از تظاهرات و اعتراضات دانشجویی را خاتمه دهند و تظاهر کنندگان را آشوب گر و اوباش بنامند و این وعده را به آنان نیز داد که دستگاه قضایی به شکایات به دقت رسیدگی خواهد کرد.

متاسفانه آقای خاتمی و اصلاح طلبان نیز پس از قبول وعده خامنه ای از مردم خواستند که به اعتراضات خاتمه دهند.. شورای منتخب متحصنین تشکیل شد با این وعده که تا 26 تیر نتایج ملموس پیگری خواست های دانشجویان را اعلام کرد. 26 تیر گذشت و چندین ماه دیگر هم رفت و هیچ خبری از رسیدگی توسط دستگاه قضایی نشد. نهایتا بدون محاکمه لباس شخصی ها و نیروهای انصار ، عده ای سرباز را دادگاهی و پس از مجرم دانستن یک سرباز صفر بخاطر یک ریش تراش موضوع را ماست مالی کرد. اما دیگر نه شور اولیه برای پیگیری فاجعه میان مردم بود و نه اعتماد به خاتمی. نتایج بعدی این رویداد نیز شکاف میان خاتمی و سایر اصلاح طلبان با دفتر تحکیم و انشعاب در دفتر تحکیم بود.


آقایان موسوی و کروبی و هوادانشان نباید این بار نیز گول وعده های خامنه ای کذاب را بخورند. نباید حمایت خود را از اعتراضات مردمی متوقف کنند با این وعده که شورای نگهبان رسیدگی خواهد کرد. خامنه ای اگر مرد رسیدگی بود به فاجعه 18 تیر رسیدگی می کرد ، اگر به عهد پیمان پایبند بود آنطور دانشجویان را مضحکه نمی کرد.
مبادا شما را به خالی کردن پشت مردم و شکایت به شورای نگهبان حواله دهند که در این صورت هم بازنده انتخابات هستید و هم بازنده افکار عمومی. خامنه ای بارها از این ترفند استفاده کرده.
این موضوع را با توجه به اخبار منتشر شده در رسانه ها مبنی بر مذاکره عصر دیروز موسوی با خامنه ای و سپس عقب نشینی از مواضع اولیه اش نوشتم. موسوی پیش از این گفته بود که اگر مجوز ندهند در حرم امام تحصن خواهد کرد و خواسته بود که هواداران نیز اعتراضات مسالمت آمیز از جمله الله اکبر گفتن بر بام ها را ادامه دهند. باز هم تاکید می کنم که مبادا اقای موسوی به وعده های خامنه ای کذاب اعتماد کند. که اگر چنین شود ، نه تنها قدرت را از دست خواهد داد بلکه آبرو و اعتبارش را میان مردم نیز از دست می دهد.


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات